2010. február 15., hétfő

Köszönöm levél

Lányok/Fiúk, nagyon megleptetek!

Először is azzal, hogy ennyien vagytok, akik szerettek engem vagy gondoltok rám. Egyenlőre még nem tudom, hogy hálálhatnám meg, de tudnotok kell, hogy rengeteget jelent az, hogy írtatok vagy kerestetek telefonon! Nagy dolog ez mostanában! Rohanunk és csak néha állunk meg elgondolkodni. Nem tudom leírni mit éreztem, amikor olyanok is megkerestek, akikről ezer éve nem hallottam. Nyugodtan keressetek ezután is, mert ezek mind pozitív energiák, amikre most nagy szükségem van. Akik nem mernek, azok is. Nyugodtan.
Én itt vagyok és ennek igen egyszerű oka van: ezt tekintem most egyfajta munkának. Felkelek és muszáj valamit úgy csinálnom, mintha iszonyúan számítana, mert különben elég üres lenne ez az időszak. Így hát ezt csinálom 9-től 17-ig, mintha dolgoznék. Írok. Ide is, de legtöbbször a horgászkötet készületein bajlódom. Mit kötet, könyvecske. Most még csak füzet...
A hétvégén azzal foglalkoztam, hogy mindenkinek válaszoljak, aki néhány jó szóval megkeresett. Boldogan tettem és remélem, senkit nem hagytam ki! Ez alatt végig erősödtem és egyre jobban éreztem magam. Ezért is fontos minden levél. Elfoglaltam magam. Nem jutottak eszembe a gondok. A régi barátokkal és elfelejtett nyarak emlékeivel foglalkoztam. Sokat mosolyogtam és néha könnyes lett a szemem. Egyébként nem gondoltam, hogy a bejegyzések sokakat megsiratnak...

Szóval mindent egybevéve: KÖSZÖNÖM!

Továbbra is maradjatok ilyenek és tudjatok megállni néhány pillanatra, nézzetek ki az ablakon ha tiszta eget láttok. Vagy nézzetek a gyerekek szemébe és érteni fogjátok, mire gondolok.
Köszönöm, hogy imádkoztok!

Én ha szeretnék egy kicsit kirepülni az ablakon, akkor becsukom a szemem, hátra dőlök és ezt hallgatom - Free - Klikk ide!

3 megjegyzés:

  1. Mar meghalaltad Viktor!!
    Azzal, hogy irsz, hogy vagy!! Imadom a zeneket, amiket felteszel!!!

    Puszi Nektek!!!!!!
    Hugi

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    Azt hiszem az már bebizonyosodott egy párszor, hogy hasonló zenéket szeretünk! :-)

    Puszi neked is!
    Látogass meg mihamarabb!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Viktor!
    Véletlenül idetaláltam, örülök neki nagyon.
    Ha van olyan, hogy a gondolattal segíteni lehet, akkor mostantól egy emberrel többen gondolnak rád szeretettel. Szurkolok neked és bízom benned, mint ismeretlen ismerősöd.
    "A régi barátokkal foglalkoztam és elfelejtett nyarak emlékeivel." Ezt írod. Napok óta én is egyfolytában a múltamban tekergek. Nem tudom miért. Nekem kétszer olyan hosszú a múltam mint neked.
    Ismerem azt a környezetet ahol élsz, a legtöbb embert aki körülötted él, - én is telepi lány vagyok - és nagyon jól esik olvasni amit írsz.
    Jó látni a Pityú fényképét, nagyon megsirattam. (Pedig nem vagyok sírós)
    Tehát rám számíthatsz, drukkolok neked!
    Üdvözlettel: Erki Valéria (A Tomi és a Norbi anyukája)

    VálaszTörlés