2010. február 20., szombat

Fehérvérsejtek, ide hozzám!!!





Megvolt a tervezett pénteki vérvétel. Nagyon gyorsan zajlott minden. Bementünk vér le, be laborba 10 perc múlva már jött is az eredmény. A fehérvérsejtjeim száma megint leesett. Így hát kellett kapnom a már említett csontvelő tunningot, injekció formájában. Egyet ott, egyet meg magamnak kell beadnom másnap. Semmi gond, simán megoldom, láttam már egy pár ilyet... ráadásul másfél centi hosszú az egész tű, mint amit a cukorbetegek is használnak és meg se lehet érezni, olyan vékony. Igazából csak biztatom magamat...

Szóval kevés a fehérvérsejt. Legutóbb is ez történt, úgyhogy nem vagyok megijedve, inkább hálát adok, hogy még nem lázasodtam be, mert akkor mehetnék megint befeküdni. Így, mondjuk most ugrott minden programom a hétvégére. Mehettem volna biliárdterembe, Pestre. A leigazolásomat intézték volna... nem baj, nemsokára meglesz az is. Most nem mehetek egyáltalán emberek közé, legalább hétfőig. Utána simán.
Ma beadtam a szurit magamnak! Azt hiszem, egy kicsit idiótának kell ahhoz lenni, hogy az ember csak úgy megszúrja önmagát. Most viszont muszáj, de így is baromi nehezen veszem rá magam és vagy két percig csak nézegetem a 'célpontot'. De sikerült...

Bent a kórházban már úgy beszélgetett velem a doktornő mint, aki szinte meggyógyult. Jó érzés volt és már vérsejt csökkenés miatt sem aggódtam. Azt mondta, hogy ő úgy érzi, már rendben van minden és eltűnt a limfóma, de a végleges véleményt a főorvos úr mondja majd március 2.-án. Aznap van Gabó születésnapja, tehát nem lesz nehéz megjegyezni, hogy mikor megyünk. Hiszen mint mindig, akkor is elkísér! :-)The obvious child_music - Klikk ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése