2010. február 11., csütörtök

Csak egy kis pánik!



2010. 02. 10.


Tegnap este éjfélkor volt egy jó kis pánikrohamom. Uhh, de fincsi volt! Sokszor mondtam már: ezt senkinek nem kívánom! Szerencsére itt volt mellettem a Bogyóm és segített mindenben. Ez az éjféli időpont már úgy tűnik elkísér, mert mostanában mindig akkor történik valami. Ahogy észrevettem, hogy gáz van, mindjárt bevettem a nyugitabit, de ez már nem segített, sőt az sem, hogy maximális erővel próbáltam lenyugtatni magam. Kevés oxigénhez jutottam. Megijedtem, ez által még kevesebb lett a levegő és azt már nehéz megállítani, ha elindulok a lejtőn. Jött a szívdobogás és onnantól már csak egy lépés volt, hogy biztosra vegyem, hogy végem. Felkeltettem Bogyót, szegény próbált segíteni, de ilyenkor már nem lehet. Telefonáltam Anyunak, hogy elköszönök tőle, de hál' Istennek már aludt és nem vette észre. Biztos megint nagyon megijedt volna, mint mindig. De meg tud nyugtatni, mert nagyon jól tudja, hogy ez "csak egy kis pánik". Tapasztalat. Lehet hogy titkon ezért csörögtem neki. Gabót hívtam, de Ő sem vette fel. Jelzem mindez 00:20-kor, úgyhogy érthető, hogy mindenki aludt. Aztán visszahívott és sikerült megnyugtatnia szép lassan: zacsiba lélegzés, nyitott ablaknál levegőzés, víz ivás, ilyesmik. Elkezdett hatni a nyugitabi, 40 perc kellett neki. Aztán ágyba dőlés, beájulás. Aludtam végre!
Ez így leírva nem olyan félelmetes, de ha látnád akkor hogy nézek ki, te is nagyon megijednél! Analyze that - Klikk ide!

3 megjegyzés:

  1. Semmi pánik! ;-)
    Tudod, nálam két évig volt keményen, napi 4-5 nagy roham, ügyeletre rohangálás, injekciók, kezdett elfajulni, mert kimozdulni sem akartam és a tömegközlekedési eszközről is egyszer majdnem leugrottam. Volt, hogy a boltban kapott el és otthagytam a kosarat a földön és szaladtam ki.

    De! Ez már a múlté!

    Tudom, most nem akarsz semmit sem szedni, de nekem az Ökonetes Noni, a kineziológia, a Sedatif PC homeós szopogatós tabletta, és a reiki volt elsősorban az, ami kigyógyított.
    Úgyhogy hajrá! :-)

    Vedd úgy, hogy a pánik csupán egy délibáb, érzékek játéka, semmi komoly alapja az egésznek. Egyetlen egy küldetése van: vedd kezedbe a sorsod és magad irányítsd az életed!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a szép szavakat! Tudom, hogy mit tegyek csak nehéz még egy kicsi.

    VálaszTörlés
  3. Tudom, erős vagy, majd jönnek a megoldások és minden sikerülni fog!!!! :-)

    VálaszTörlés