2010. március 17., szerda

Minden OK!

Bocs, hogy ilyen sokáig nem írtam. Nem írom ide a kifogásaimat. Elsősorban magamnak kell magyarázkodnom.
Igaz, ezer gondolatom van mostanában és sok a fejlemény, de mégis úgy tűnne mintha csak belekapkodnék mindenbe. Próbálom építeni azokat a dolgokat az életemben, amik talán később foglalkoztatni fognak és előrébb visznek.

Ünnep is volt közben. Jól telt attól függetlenül, hogy iszonyatos fájdalmaim voltak/vannak. Még pénteken meghúztam a rekeszizmomat egy !hátranézés! alkalmával és hétfőre annyira fájt, hogy szinte alig tudtam mozogni. Már beneveztem egy hétvégi biliárd versenyre. Azt reméltem, hogy mára meggyógyul és akkor már kicsit gyakorolhatok, de nem. Még mindig nem tudok lehajolni. Lehet, így nem megyek el...

A horgászoldal készül de baromi lassan! Nehéz összehozni, mert egyedire szeretném de mégis barátságosra.

Egyébként minden rendben.

Egy ajándék nóta! Azoknak tetszeni fog, akik munka közben is tudják hallgatni.: CCR - Grapevine

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!!

    Koszonom a mult hetveget!!!

    Viktor, ezt a szamot nem ismerem, de imadom!!

    Jok legyetek es puszilok mindenkit!!! Rufuszt is beleertve termeszetesen :)

    Hugi

    VálaszTörlés