2010. március 9., kedd

Köszi, Jól!

Voltam a 9-es OB-n és bejutottam a 16-ba. Ez nekem nagy eredmény és egész nap vigyorogtam. Mert régen ezt valószínűleg simán megjátszom, de most ennyi kihagyás után ez volt a fő cél és nem több. Annyi kedves ismerős volt és mindenki odalépett üdvözölni meg beszélgetni egy kicsit, jó volt! Nagyon jól éreztem magam és legközelebb is megpróbálok elmenni. Sajnos egy dolog viszont megkeserítette a játékomat mégpedig az, hogy rettenetesen megfáztam előtte két nappal és fájt mindenem.
De sikerül belőle kilábalni, már jobban vagyok!


Időpont: 2010. március 6-7. 10:00 órától.
Helyszín: Tájfun Biliárdszalon - Budapest XIV. Szugló u. 65.
Játéknem: 9-es.
Nevezők száma: 51 fő
Versenyigazgató: Kassa László.
Szövetségi koordinátor: Bese Károly.

Végeredmény: 1. Koós Gergő, 2. Tánczos Ferenc, 3. Diószegi Zoltán, Mózes Dénes, 5. Oláh Róbert, Habál László, Dobos Sándor, Csenki László, 9. Horváth Zsolt, Gyarmati Ádám, Dányi Roland, Kristóf Gábor, Vincze Péter, Papp Attila, Kurucz Viktor, Rózsa Sándor.

Tegnap megkaptam az "új" kezelést. Állítólag ez nem bántja a szívemet.

Hát eddig minden rendben. A régi mellékhatások megmaradtak, de most tényleg nem zihálok még. Nem is fogok már remélem.
A fogorvos 'menetem' majd két hét múlva. Na, az még kemény lesz. Antibiotikum kúrával egybe, meg leeset fehérvérsejtekkel. Na sebaj azt is meg kell ejteni valamikor! Szóval mindent összevetve tök jó minden köszi! Ha még a nap is kisütne és mondjuk bekönyökölne egy kis tavasz az ablakomon, annak örülnék.

Mászkálni akarok játszani, meg élni...

Kár lenne most megpusztulni... igazán nem szeretnék ennyi embernek csalódást okozni! :-)

1 megjegyzés:

  1. KITARTAS!!! MINDEN RENDBEN LESZ!!!
    Azt mondjak, hogy amire az emberi elme kepes, azt meg tudod valositani!!!

    Always look at the bright side...meg akkor is ha nagyon nehez!!! Meg kell probalni!!!

    Szurkolok nagyon neked, nektek!!!!

    Hugi

    VálaszTörlés