2010. március 4., csütörtök

Készülőben!!!


Hamarosan jön, egy csak horgászatról szóló blog is. Horgászcikkek, vélemények márkákról és tapasztalatok mindenféle mennyiségben. Továbbá kapcsolódó linkek, történetek, okosságok, praktikus megoldások, élmény beszámolók, dicsőség fal (fényképekkel)! Meghívásos lesz fanatikusoknak! :-)

Megtaláltam egy régi füzetemet, ami tele van jobbnál jobb írásokkal még a Tihanyi korszakomból, amikor benne is éltem a természetben nem csak próbáltam írni róla. Úgy találtam rá, hogy egy régi élménybeszámolómat kerestem amire Apu hívta fel a figyelmemet és kérte keressem meg, mert már régen olvasta. A pergetés veszélyei volt a címe. Megtaláltam de a második oldal így a vége is elmosódott. Keresem tovább hátha még meglesz, habár lehet, hogy fejből is menne a befejezés!? Szóval így találtam rá erre a naplóra, ami majd' egy fél könyvet kitesz, ha kibővítem és belejavítok. Igaz, fel kell fogadnom két régészt meg egy egyiptológust, hogy megfejtsék ugyanis ezt még kézzel írtam, én állat!

Később csinálok egy közvélemény kutatást arról, hogy kiket érdekelne a könyvem, ha lenne ilyen?Nem szeretném ide kirakni az összes írásomat, mert majd ott szeretném elsütni! :)

1 megjegyzés: