2010. április 8., csütörtök

Rock 'n' Roll

Ebbe most talán még nehezebb belekezdenem, mint az első ilyen betegséggel kapcsolatos bejegyzésbe... még én sem hiszem el igazán, de úgy tűnik eltűnt!!!
Az orvosom mindenféle ultrahang vagy CT vizsgálat nélkül hazaküldött. A következő hangzott el: - Úgy látom eltűnt már ez a csúnya betegség. Hamarosan küldjük a tájékoztatót a továbbiakról és a kontroll időpontjáról. - Köpni-nyelni nem tudtam először! What??? Az meg hogy lehet? Próbáltam erősködni: - De hát doktor úr a sugárkezelés... - de ő már a kezét nyújtotta és mosolyogva ingatta nemleges mozdulatokkal a fejét.
- Hát köszönöm. Viszontlátásra!
Valahogy ugyan azt éreztem mint, amikor megtudtam a rossz hírt, csak éppen fordítva. Megint kitörtek rajtam az érzések és ahogy kiléptem a kórház ajtaján, megint sírva fakadtam, mint akkor. Ott sírtam a Bátyám vállán és arra gondoltam, hogy azok az emberek, akik ezt most látják az utcán, biztos azt hiszik, hogy rosszat közöltek velem. Milyen ironikus? Szóval még egy darabig nem fogom elhinni.
Most kell elkezdenem egészségesen élni, meg amiket már említettem! Nagyon kell szurkolni, hogy a következő hónapokban ne jöjjön vissza a kór, mert sajnos ez a legnagyobb veszélye ennek a fajtának. És 5 év múlva ilyenkor elmondhatjuk, hogy meggyógyultam!!! Hajrá!

Ígérem ezt még bővebben kifejtem majd, de most mennem kell mert tavasz van és süt a nap és el kell mondanom mindenkinek és még annyi minden vár rám odakint!!! Emberek most nagyon boldog vagyok és köszönök mindent, amit tettetek értem! Továbbra is írok és ha lehet csak szép és érdekes dolgokról!

Az elmaradhatatlan örömnóták:  BrickCuriosity kill the Cat -- Ahogy Bakai Mátyás mondta: "Térdre ge.ik Rock 'n' Roll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

2 megjegyzés: