2010. április 1., csütörtök

Mi ez hejj? Haj?


Szóval nagyon úgy fest, hogy van hajam... vagyis inkább valami, ami helyette nőtt. Olyasmi mint egy vékony pamut sapka vagy kacsatoll pihe. :-)

Ja és már egy hetes a szemöldököm is! Egész jól alakulnak a dolgok. Megkaptam az - elvileg - utolsó vénás kezelést. Ez jó hír! Most jönnek majd a sugaras kezelések és a várakozás. A bordám csak nagyon minimálisan javult és még mindig nehéz elhinnem, hogy ez csak valami izomfájdalom. Tegnap voltam a kardiológusomnál is kontrollon, ami rosszul indult, mert az éjjel egy szemet sem aludtam és úgy kellett elmennem. A terheléses vizsgálatot nem is vállaltam, mert nem lett volna jó az eredmény. De meggyőztem a dokit, hogy egyre jobb a ketyegőm, tehát hat a csodagyógyszer, amit felírt! Három hónapra megint felírta és akkor találkozunk. A fogorvos is megvolt, mármint a kezelés. Tudtam hogy fájni fog a sok fog, de annyira nem volt szörnyű, mint azt megálmodtam. Fájdalomcsillapítót nem kaptam, mert minden fogra nem lehetett. Hihetetlenül véresre sikerült beavatkozás volt, na de nem borzolom tovább a kedélyeket. Tudom, hogy rajtam kívül, még sokan féltek a fogorvosoktól, de nem szabad! Hihetetlen jó érzés, hogy érzem minden nap egyre egészségesebbek a fogaim. A kezelések miatt folyamatos ínygyulladásom volt, emiatt szinte állandóan fájt az összes fogam és már az is kezd elmúlni! Szóval, nagyon megéri elmenni a fogdokihoz!!
Alakul a horgász-blog, ezért nem írok szinte semmit. Örülök neki viszont, hogy még mindig sokan érdeklődtök felőlem. Nagyon jól esik a biztatás még mindig, sőt! Én is eljárok vásárolni, mint mindenki és az egyik ilyen bevásárló helyen a hentespultnál gyakran kaptam kedves szavakat egy sráctól, akit ugyan nem ismertem de úgy tűnt, hogy ő engem igen. Nem tudtam honnan és úgy gondoltam, hogy megint a memóriámmal lehet baj. Ezért nem mertem rákérdezni, mert nem akartam égni. Szóval legutóbb, mikor találkoztunk a pultnál kiderült, hogy egy közös ismerősünk révén olvassa a blogomat, néha. Kiderült, hogy a bátyámat is ismeri és még talán közös témánk is van. Jól eső dolgok ezek és valahogy így kötődnek ismeretségek és barátságok, amiből sajnos elég kevés van manapság. Beszélgessünk, kérem!

Még valami. Megy a China Open Snooker verseny.
Sajnos Ronnie O'sullivan barátunkat, már tegnap búcsúztatta a kínai Tian Pengfei! Nem láttam a mérkőzést, de bepótólom. Állítólag megint rossz fiú volt Kínában, de ez előfordul...
És az a tendencia, ha Ronnie kikap Kínában az első körben, akkor az évben nyeri a VB-t! :)

A továbbiakhoz meg annyit, hogy hajrá Selby!

Szombaton nekem is csapatversenyem van itt tatabányán. Tehát hajrá Oxigénes fiúk!

2 megjegyzés:

  1. Szia

    Szerintem ez haj :)
    Mar egesz sok van, lassan osszefoghatod!

    Szep napot!

    Hugi

    VálaszTörlés
  2. Mondtam mar hogy imadom a zeneket, amiket felraksz?!!!!! :)

    VálaszTörlés