2010. május 20., csütörtök

Taxisofőr


Ez már tutira séró!!! Sűrű mint egy banán turmix! Viszont van egy kis csík ahol mintha nem akarna nőni rendesen. Olyan mint Samy Naceri feje a Peugeotban! Bár én Robert De Niro-ét jobban bírom. :) Taxi Driver
Talking to me? Wrestling:)
Még mindig javulok. Napról napra azt tudom mondani. A fáradékonyságomat illetően, ami régen fél emeletet jelentett, az most kb. a 2.-3. emeletre javult. Jól vagyok és várom, hogy mikor mehetek kontrollra. Azt vártam, hogy a múlt hónap végén majd behívnak, de nem tették. Most már kicsit aggódok, hogy megfeledkeztek rólam úgyhogy a napokban felhívom az orvosomat. A depresszió, ami a betegséggel jár soha nem ért el annyira mint másokat. Szerintem. Talán ezért bírtam ilyen jól. Most egy kicsit hullámzó és egyik nap jól érzem magam, egy másik nap meg szomorkodom. De azt gondolom ez mindenkivel így van.


Talán az ennek a legnagyobb oka, hogy elértem arra a szintre, hogy már tudok tevékenykedni aktívan, de nem 100 százalékosan. Ha lenne munkám és keresnék pénzt az segítene csak, de ez kilátástalan. Nem tudom pontosan, hogy mennyit bírok és ezt most hogyan magyarázzam el bármilyen munkaadónak is. Kiröhögnek. A helyzet meg közben baromira élesedik, mert nincs miből megélni. Hát ez rontja meg a mindennapokat, ahogy másoknak is. Mert ezt még taglalhatnám órákig, meg fejtegethetném, hogy mi miért van de igazság szerint amíg a pénz mozgat mindent, addig hiába akarok én okosan és boldogan élni. Próbálkozok olyan ismerősöket felhívni és segítséget kérni, akik ismerik a helyzetem, de senki nem tud segíteni. Megígérik, hogy majd szólnak ha lesz valami és utána járnak, de szerintem másnapra el is felejtik. Amit abszolút meg is értek, mert mindenkinek megvan a saját baja, gondja. És ahogy egy barátom mondta annak idején: "Mindenkinek a saját baja a legnagyobb!"
-Nagyon igazad volt!

De jó lenne ha ebből már felébrednének az emberek...
Wake up everybody

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése